0592-356 000

Bel 0592-303 784 voor meer informatie of een vrijblijvende afspraak!

Groepslessen

Groepslessen

Spinning®, Zumba®, Pump Your Body,  Pilates, Yoga, small group trainingen op de fitnessvloer en nog veel meer. Stuk voor stuk afgestemd op de specifieke behoeften van onze leden. Vet verbranden, spierversterking, conditietraining: voor elk doel bestaat een les. Ook bieden wij in de zomer diverse outdoor fitnessactiviteiten. Heerlijk in de buitenlucht werken aan uw kracht en conditie.

BBB-Bodysculpting
Een full body workout, waarbij de nadruk vooral ligt op het versterken van de buik, bil- en beenspieren. Tijdens deze les worden er veel verschillende oefeningen gedaan in korte series, met bijvoorbeeld dumbells, schijven, steps etc.

BBB Zumba
Tijdens deze BBB Zumba groepsles worden de buik, billen en benen zeer grondig en intensief getraind.

Pump Your Body
Pump Your Body is een super effectieve kracht-workout, uitgevoerd met een halterstang met lichte gewichten en veel herhalingen.

Spinning
Spinning is een pittige conditietraining op vaststaande fietsen. In deze groepsles fietst u op opzwepende muziek in verschillende ritmes en tempo’s om de conditie te verbeteren.

Zumba
Zumba is een aerobic met verschillende Latijns-Amerikaanse dansstijlen als salsa, samba, merengue, calypso en reggaeton. Geschikt voor iedereen die op een swingende manier conditie wil opbouwen.

Yoga
De beheersing van het lichaam en de ademhaling staan centraal. Door strekoefeningen en goede ademhalingstechniek vermindert yoga lichamelijke spanningen en ondersteunt het de opbouw van het immuunsysteem. Deze groepsles is ook zeer geschikt voor zwangere vrouwen!

Pilates
Met de nadruk op correcte ademhaling en de juiste balans tussen kracht en souplesse, gebruikt Pilates de buik, de onderrug en de bilspieren als centrum van kracht, waardoor de rest van het lichaam vrij kan bewegen. Deze groepsles is ook zeer geschikt voor zwangere vrouwen!

Kick & Box
Kick & Box is een effectief trainingsprogramma met boksen en kickboksen. Dynamische stoot- en trap technieken worden afwisselend geoefend. Fysieke inspanning en techniek maken dit programma zonder meer tot een aanrader voor iedereen.

Group Fitness
Group Fitness is een korte (30 minuten) maar veelzijdige fitness groepstraining. De training is vooral gericht op spierversteviging van het hele lichaam en het verbeteren van het uithoudingsvermogen. Doordat de fitnesstraining onder begeleiding is en er veel in oefeningen wordt gevarieerd blijft het leuk en uitdagend. De training bestaat uit oefeningen met losse materialen/ gewichten, fitness toestellen, grond/ matoefeningen en cardiotoestellen.

Arrangementen