0592-356 000

Veelgestelde vragen

Hier treft u een overzicht van de meest gestelde vragen. Is uw vraag hiermee niet beantwoord? Stuur dan een e-mail naar  en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Is het alleen mogelijk om een all-in arrangement te reserveren?
Nee, binnen De Bonte Wever is het ook mogelijk om alleen een kamer te reserveren. Al onze kamerreserveringen zijn wel inclusief ontbijt.

Wat is inbegrepen in de all-in arrangementen?
Alle drankjes uit het huisassortiment, ontbijt, lunch (vanaf 2 nachten) en diner, gebruik van zwemparadijs, saunaparadijs, fitness, animatie, overnachting, bowling en diverse hapjes.

Welke alcoholische dranken zitten er in het huisassortiment?
Port (rood en wit), Sherry (medium en dry), Licor de la Vanillia, Vermouth, Jonge Jenever, Bessenjenever, Citroen brandewijn, Vieux, Beerenburg, Apfelcorn, Jägermeister, Rum, Rode en witte Vodka, Malibu, Gin, Amaretto, Passoa, Blue Curaçao, Pissang, Safari, Whisky, Cointreau, Bailey’s, Tia Maria, Advokaat, Bier (Grolsch), Rode wijn, Witte wijn, Rosé en Zoete witte wijn.

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur.

Hoe laat moet ik uitchecken?
Uitcheck is mogelijk tot 10.30 uur.

Ik wil graag eerder aankomen, kan dat?
Ja, De Bonte Wever biedt de mogelijkheid om een vervroegde aankomst te reserveren. U kunt dan al vanaf 11.00 uur gebruik maken van de faciliteiten en alles wat de all-in formule u biedt (dus ook de lunch). Het is echter nog niet mogelijk om dan al uw kamer te betrekken. De kosten van een vervroegde aankomst bedragen € 17,50 p.p.

Ik wil graag later vertrekken, kan dat?
Ja, De Bonte Wever biedt de mogelijkheid om een verlaat vertrek te reserveren. U kunt dan tot 15.00 uur gebruik maken van alle faciliteiten en de all-in formule (dus inclusief lunch en drankjes op dag van vertrek). U dient wel voor 10.30 uur uw hotelkamer te verlaten. De kosten van een verlaat vertrek bedragen € 17,50 p.p.

Hoe gaat het met annuleren?
Reserveren bij De Bonte Wever is niet vrijblijvend. Wij hanteren de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) in geval van annuleringen, deze kunt u hier downloaden op onze website. In deze voorwaarden staat precies omschreven tot wanneer u nog kosteloos kunt annuleren. Het is ook mogelijk een annuleringsverzekering bij ons af te sluiten voor 4% van de reserveringswaarde.

Mogen er ook huisdieren in het hotel?
Helaas zijn huisdieren niet toegestaan. Uitzondering hierop vormen hulphonden.

Is het hotel rookvrij?
Ja, het gehele hotel is rookvrij. Roken kan buiten op een van de terrassen. Binnen in ons complex (dus niet in het hotel) beschikken we over een kleine rookruimte.

Ik ben mindervalide, wat biedt u daarvoor?
Alle hotelkamers en het gehele complex zijn rolstoelvriendelijk. Bent u hulpbehoevend dan bieden wij een aantal kamers die specifiek ten behoeve van mindervaliden zijn ingericht. Deze kamers zijn in de doucheruimte voorzien van extra beugels. De doucheruimte is helaas niet toegankelijk voor gasten met een elektrische rolstoel, wel kunnen we op verzoek een doucherolstoel plaatsen. Bij een reservering dient specifiek aangegeven te worden dat men een dergelijke kamer wenst.

Zijn er rolstoelen beschikbaar?
Het hotel beschikt over een klein aantal rolstoelen, u kunt hiernaar vragen bij de receptie. Rolstoelen zijn echter niet te reserveren.

Beschikt het hotel over een eigen parkeerterrein?
Wij beschikken over voldoende parkeergelegenheid direct grenzend aan het hotel. Parkeren is hier gratis.

Beschikt het hotel over een fietsenstalling?
Wij beschikken over een overdekte fietsenstalling. Gebruik is op basis van beschikbaarheid.

Beschikt het hotel over oplaadpunten voor elektrische fietsen?
Wij beschikken over een aantal oplaadpunten voor elektrische fietsen. Gebruik is op basis van beschikbaarheid.

Kan ik fietsen huren?
Dagelijks van 09.30 – 10.30 uur. Locatie: achterzijde complex De Bonte Wever, onze receptionistes informeren u graag verder. in de winterperiode van 1 november 2016 t/m 17 februari 2017 is fietsverhuur uitsluitend mogelijk o.b.v. reserveren via de hotelreceptie (minimaal 1 dag van tevoren).

Ik heb een specifiek dieet, hoe wordt hier mee omgegaan?
Onze keuken kan op alle dieetwensen inspringen. Wij verzoeken u om eventuele dieetwensen door te geven bij uw reservering.

Wat voor soorten kamers zijn er aanwezig?
2- persoonskamers
3-persoonskamers
4-persoons Familiekamer (2 boxspringbedden en stapelbed)
XL kamer (4 personen)

Bij een éénpersoonsbezetting geldt een toeslag van € 37,50 per kamer per nacht op elk kamertype (uitsluitend van toepassing op all-in hotelarrangementen).
Alle kamertypes bieden ruimte voor een kinderbedje.

Is er internet aanwezig?
Ja, iedere kamer beschikt over gratis internet. Ook in de openbare ruimtes kunt u gebruikmaken van het draadloze netwerk. Tevens kunt u vrij gebruik maken van een speciaal ingerichte computerhoek.

Beschikt u over kluisjes?
Ja, iedere kamer beschikt over een kluisje. Deze is kosteloos te gebruiken.

Airco en verwarming?
Alle kamers zijn voorzien van individuele koeling en verwarming.

Kan ik vrij gebruik maken van de fitness?
Ja, met een all-in arrangement en een logies & ontbijt arrangement is het gebruik vrij, het is echter wel verplicht om sportkleding en (binnen)sportschoenen te dragen.

Is er bij De Bonte Wever een animatieteam aanwezig?
Ja, binnen De Bonte Wever is een enthousiast animatieteam aanwezig. Deelname aan de activiteiten is over het algemeen inbegrepen bij uw arrangement.

Zijn er voorzieningen voor kinderen aanwezig?
Ja, u vindt binnen ons complex een zwembad (met peuterbad), bowling (met kinderbumpers), het Wevershuis (animatie voor kinderen), een Kidsjungle (speelterrein), een kinderhoek in de lobby en een speeltoestel in De Bonte Brink.

Arrangementen

Beoordelingen door gasten