0592-356 000

Richtlijnen Coronavirus: De Bonte Wever gesloten tot en met 28 april

In verband met de richtlijnen vanuit de overheid is De Bonte Wever in ieder geval gesloten tot en met 28 april. Dit geldt voor alle faciliteiten binnen De Bonte Wever (meer informatie vindt u: HIER).

Wanneer u in de genoemde periode een reservering bij ons heeft staan nemen we zo spoedig mogelijk per e-mail contact met u op om u een passende oplossing kunnen bieden. In verband met grote drukte verzoeken we u vriendelijk om dit bericht af te wachten en geen contact met ons op te nemen.

Over reserveringen na 28 april kunnen wij momenteel nog geen uitsluitsel geven aangezien de maatregelen ten behoeve van horeca voor na die datum nog niet bekend zijn. Zodra hier nieuws over volgt passen wij ons handelen direct aan.

Wij verzoeken u i.v.m. grote drukte dit bericht af te wachten en ons niet te bellen. Als u ons een bericht heeft gestuurd, verzoeken we u vriendelijk om niet nogmaals een bericht te sturen met dezelfde vraag. Alle berichten worden beantwoord, maar vanwege drukte duurt dit langer dan normaal.

INFORMATIE OVER HOTEL RESERVERINGEN

Ik heb via een andere partij dan De Bonte Wever gereserveerd

Indien u niet rechtstreeks bij ons heeft gereserveerd dient u zich te wenden tot de boekingssite / touroperator waar u dit wel heeft gedaan. Daar kunnen andere voorwaarden gelden dan bij ons.

Ik heb een verblijf rechtstreeks bij De Bonte Wever met aankomst voor 29 april gereserveerd, en nu?

Boekingen t/m 28 april kunnen niet doorgaan. We nemen zo spoedig mogelijk per e-mail contact met u op om u een passende oplossing kunnen bieden. In verband met grote drukte verzoeken we u vriendelijk om dit bericht af te wachten en geen contact met ons op te nemen.

Ik heb een verblijf met aankomst na 28 april gereserveerd, en nu?

De huidige maatregelen gelden tot en met 28 april. Mocht deze situatie veranderen dan passen wij uiteraard ons handelen aan.

We verzoeken u deze pagina in de gaten te houden.

INFORMATIE OVER NIET HOTEL GERELATEERDE ZAKEN

Ik heb een sportabonnement
Abonnementhouders ontvangen een mail waarin we uitleggen dat de abonnementen zijn bevroren. Concreet betekent dit; Zolang wij gesloten zijn zullen wij geen incasso doen uitgaan en betaalt u dus niet voor uw lidmaatschap. Pas op het moment dat wij weer openen starten wij uw lidmaatschap weer op en zullen wij daarna ook pas weer abonnementsgelden gaan incasseren. Zodra maatregelen vanuit de overheid veranderen zullen wij uiteraard ons handelen aanpassen.

Ik heb een zwemleskaart
De geldigheidsduur van de zwemlesknipkaarten schuiven op naar gelang het aantal weken dat we gesloten zijn. Het diplomazwemmen op 11 april gaat niet door.

Worden evenementen verplaatst?
Vanwege maatregelen zijn op dit moment de volgende evenementen verplaatst:

► Het Woodstock Tribute Festival (14-03) is verplaatst naar 22 augustus. Kijkt HIER voor meer informatie.
► Disco Wonderland (28-03) is verplaatst naar 10 oktober. Klik HIER voor meer informatie.
► Tribute To The Cats (11-04) is verplaatst naar 18 september. Klik HIER voor meer informatie.
► Fource (13-04) is verplaatst naar 6 september. Klik HIER voor meer informatie.
► Kulture Klub (17-04) is verplaatst gaat naar vrijdag 4 september. Klik HIER voor meer informatie.
► Legends Of Rock Tribute Festival (16-05) wordt verplaatst naar zaterdag 10 oktober. Klik HIER voor meer informatie.
► ABBA Tribute (30-05) is verplaatst naar vrijdag 11 september. Klik HIER voor meer informatie.

Wij werken met man en macht om zo snel mogelijk meer informatie kenbaar te maken. Deze pagina zal dan ook worden bijgewerkt.


ENGLISH

In accordance with the new government guidelines to combat the Coronavirus, we too have no choice but to close our doors until 28 April.

Any reservations up to and including 28 April cannot take place, but of course we look forward to welcoming you at a later date. You have the option of changing your reservation, free of charge, to another date on the basis of availability, at the rates applicable for that date. In other words, if your choice of a new date is more expensive than the date already booked, any additional costs will be charged to you.

If you know the new date to which you would like to switch your reservation, please mail this to reserveringen@debontewever.nl with reference to your current booking number, after which we will contact you. We may be difficult to reach by telephone at the moment due to the hectic nature of the current situation.

Take note: If you did not make your booking directly via us, please contact the booking site / tour operator where you made the booking.

We thank you for your patience and understanding, and look forward to welcoming you in the future.