0592-356 000

Bel 0592-303 784 voor meer informatie of een vrijblijvende afspraak!

Groepslessen

Klik HIER voor meer informatie!

BEKIJK LESROOSTER

(Periode: 20 oktober t/m 18 december 2020)

RESERVEER JE DEELNAME


(Het standaardrooster is niet geldig tijdens schoolvakanties. Op feestdagen zijn er géén groepslessen.)


Specifieke maatregelen m.b.t. fitness & groepslessen

Hoe gaat het reserveren:

Tijdens je bezoek aan het fitnesscentrum:

We hebben de fitness geheel ingericht naar de anderhalf meter richtlijnen. Door belijning en vakken op de vloer worden de looproutes en de onderlinge afstand waar 1 persoon mag trainen aangegeven. Desinfectievoorzieningen en schoonmaakmaterialen voor de toestellen zijn aanwezig. Bij de ingang word je door een instructeur ontvangen en op weg geholpen met de richtlijnen. Deze vind je ook bij de ingang aangeplakt. De instructeur zal je in het kader van de gezondheidscheck eerst een aantal vragen stellen. Het spreekt voor zich dat wij in alles de landelijke richtlijnen volgen, dus:

Je kunt gewoon via de hoofdentree naar binnen en de normale route naar de fitness volgen. Na het sporten verlaat je via de grote schuifdeuren in de fitnessruimte het complex. De ingang is dus niet de uitgang. Via de achterzijde van ons complex wandel je naar je fiets / auto of naar huis. Wil je nog zwemmen na afloop? Ook dan vragen we je even om te lopen.


Extra Fitnessactiviteiten

In verband met de huidige maatregelen kunnen we momenteel geen groepslessen aanbieden. Uiteraard vinden wij dit erg jammer maar aangezien wij niet stil kunnen zitten hebben wij enkele leuke nieuwe fitnessactiviteiten bedacht!

Virtual Solo Spinning Ride: Nu er geen Spinninglessen gevolgd kunnen worden hebben we een aantal leuke links voor een aantal pittige virtuele Spinning rides in de bergen. Neem je telefoon mee, log in op onze wifi en zoek de link van je favoriete Spinning ride. Veel fietsplezier!

Fitness Challenge “The 100”: Momenteel gebruiken we de groepsleszaal voor de uitdagende fitness challenge “The 100”. Je doorloopt zo snel mogelijk een uitdagend parcours van 10 oefeningen waarbij je algehele conditie op de proef wordt gesteld. Informeer bij het fitnessteam hoe je hier aan kan deelnemen.

Nieuwe trainingskaarten: Ben jij ook toe aan wat meer variatie in je training of ben je niet tevreden met het resultaat? Probeer dan nu een nieuw trainingsprogramma. We hebben de trainingskaarten voor een aantal veel voorkomende doelen samengesteld:

  1. BBB-oefeningen
  2. Buikspieren
  3. Functional training circuit
  4. Spierkracht/ massa
  5. HIIT training.

Groepslessen Fitness

Spinning®, Zumba®, Pump Your Body,  Pilates, Yoga, small group trainingen op de fitnessvloer en nog veel meer. Onze groepslessen zijn stuk voor stuk afgestemd op de specifieke behoeften van onze leden. Vet verbranden, spierversterking, conditietraining: voor elk doel bestaat een les. Heerlijk sporten met de kracht van een groep als extra motiverende factor!

Bodysculpting

Bodysculpting is een spiervormende training waarbij verschillende trainingsmaterialen zoals dumbbells, elastieken, en halters worden gebruikt. Ook worden er verschillende mat-en grondoefeningen uitgevoerd. De oefeningen zijn vooral gericht op het trainen van de been, bil-en buikspieren.

Cardio Boxing

Een effectief trainingsprogramma met boksen en kickboksen. Dynamische stoot- en trap technieken worden afwisselend geoefend. Fysieke inspanning en techniek maken dit programma zonder meer tot een aanrader voor iedereen.

Group Fitness

Group Fitness is een korte (30 minuten) maar veelzijdige fitness groepstraining. De training is vooral gericht op spierversteviging van het hele lichaam en het verbeteren van het uithoudingsvermogen. Doordat de fitnesstraining onder begeleiding is en er veel in oefeningen wordt gevarieerd blijft het leuk en uitdagend. De training bestaat uit oefeningen met losse materialen/ gewichten, fitness toestellen, grond/ matoefeningen en cardiotoestellen.

HIIT Training

High Intensity Interval Training afgekort HIIT Training, is een trainingsprincipe op basis van interval waarbij je in korte tijdsduur een intensieve inspanning levert. Tijdens deze workout worden de intensieve oefening afgewisseld met minder intensieve oefeningen of rustmomenten.

Pilates

Met de nadruk op correcte ademhaling en de juiste balans tussen kracht en souplesse, gebruikt Pilates de buik, de onderrug en de bilspieren als centrum van kracht, waardoor de rest van het lichaam vrij kan bewegen.

Pump Your Body

Pump Your Body is een super effectieve kracht-workout, uitgevoerd met een halterstang met lichte gewichten en veel herhalingen.

Spinning

Spinning is een pittige conditietraining op vaststaande fietsen. In deze groepsles fietst u op opzwepende muziek in verschillende ritmes en tempo’s om de conditie te verbeteren. Spinning is een pittige conditietraining op vaststaande fietsen. In deze groepsles fietst u op opzwepende muziek in verschillende ritmes en tempo’s om de conditie te verbeteren.

Yoga

De beheersing van het lichaam en de ademhaling staan centraal. Door strekoefeningen en goede ademhalingstechniek vermindert yoga lichamelijke spanningen en ondersteunt het de opbouw van het immuunsysteem.

Zumba

Zumba is een aerobic dansles met verschillende Latijns-Amerikaanse dansstijlen als salsa, samba, merengue, calypso en reggaeton. Geschikt voor iedereen die op een swingende manier conditie wil opbouwen

Aquasporten

Ontdek het effect van lekker sporten in het water en probeer eens een aquasport! Ook hier hebben we een groot aanbod in. Klik HIER voor alle informatie.

Arrangementen